Formula Offroad Förar Förening
Formula Offroad Förar Förening
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
 All Forums
 Diskussionsforum m.m.
 Klotterplank
 FOFF Årsmöte 26/1
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Mäki Offroad Racing
Administrator

175 Posts

Posted - 27 November 2007 :  11:31:53  Show Profile  Visit Mäki Offroad Racing's Homepage  Click to see Mäki Offroad Racing's MSN Messenger address  Reply with Quote
Tänkte bara påminna om årsmötet 26/1. Det kommer som sagt hållas på Ramada Airport hotel utanför Helsingfors, nära flygplatsen.
Mötet kommer att börja efter lunch så det går bra att ta morgonplanet dit. 1340:- tur och retur från Arlanda.
Vi har fått ett mycket bra pris på hotellrum, 59 € per natt för ett dubbelrum. Information om hur du bokar rum kommer snart här.
Eftersom vi blir över 30 personer så blir det troligen stående bord/Buffé till middag, också till förmånligt pris.
Finska Formula Offroad kommittén står för möteslokal samt bastu efter mötet

Väl mött i Helsinki

//Hans Mäki

Mäki Offroad Racing
Administrator

175 Posts

Posted - 11 December 2007 :  15:55:48  Show Profile  Visit Mäki Offroad Racing's Homepage  Click to see Mäki Offroad Racing's MSN Messenger address  Reply with Quote
Nu har jag fått mer information från Miikka.
För dom som vill äta lunch på hotellet före årsmötet serveras det en större smörgås modell ubåt/landgång för 15€.
Middag på hotellet i form av buffé kostar 30€.
För att det ska bli så enkelt som möjligt så skickar ni anmälan till mig så sammanställer jag era önskemål och skickar till Miikka.
Och för enkelhetens skull så tror jag att vi kör hotellbokningen på samma sätt, skicka era önskemål till mig.

Mvh
//Mäki
maki@makioffroadracing.se
Go to Top of Page

Mäki Offroad Racing
Administrator

175 Posts

Posted - 07 January 2008 :  15:15:29  Show Profile  Visit Mäki Offroad Racing's Homepage  Click to see Mäki Offroad Racing's MSN Messenger address  Reply with Quote
Kamrater,
Det har blivit en liten ändring angående årsmötet. Vi ska vara på Cumulus Hotel och inte på Ramada. Ingen större ändring då dom ligger alldeles intill varandra.
Jag återkommer snart med mer detaljer om årsmötet. Glöm inte att skicka in dina förslag/motioner till mig eller Jonas.

//Mäki
Go to Top of Page

Mäki Offroad Racing
Administrator

175 Posts

Posted - 10 January 2008 :  13:58:00  Show Profile  Visit Mäki Offroad Racing's Homepage  Click to see Mäki Offroad Racing's MSN Messenger address  Reply with Quote
Litet klargörande bara. Vi ska alltså både bo och ha mötet på Cumulus Airport Hotel http://www.cumulus.fi/view.cfm?page=hotel.3
Dom flesta anländer lördag förmiddag så jag föreslår att vi börjar årsmötet kl. 13.00. Nån som inte hinner dit tills dess?
Följande personer har jag bokat rum åt:
Ole Graversen
Kjetil Håkonsen
Tore Grovslien
Jari Strand
Eva Larsson
Arne Johannesen
Roar Johansen
Rolf Keiser
Daniel Ahlsson
Thomas Evsäter

Sen har vi förstås några som bokar själva och säkert ett lass med finska kollegor så det blir nog en intressant och givande helg. Jag har även fått indikationer på att det kanske kommer några från ön i ishavet (Island).
Det går fortfarande att anmäla sig till mig för rum och mat ifall du har missat att göra det.

Mvh
Hans Mäki
President FOFF

Go to Top of Page

Mäki Offroad Racing
Administrator

175 Posts

Posted - 22 January 2008 :  17:19:57  Show Profile  Visit Mäki Offroad Racing's Homepage  Click to see Mäki Offroad Racing's MSN Messenger address  Reply with Quote
Kamrater,
Det har uppstått en liten miss i kommunikationen vad gäller tidschemat. Tydligen är "Lunch/fika mackorna beställda till kl. 14 Därför måste vi ändra schemat lite. Här kommer lite hålltider:
12.00 - Mötet börjar
14.00 - Eftermiddagskaffe med stor macka
17.00 - Sauna
20.00 - Middag

Förhoppningsvis blev det rätt nu och att alla hinner dit till kl. 12.00. Blir vi klara med mötet tidigare så finns ju alltid hotellbaren att tillgå

Bästa sättet att ta sig till hotellet från flygplatsen är att ta flygbussen som går till hotellet, tidtabell hittar du här: http://www.cumulus.fi/resources/resdir_000012/shuttlebus_lentoasemalta_A4_oct_2007.pdf

//Mäki
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Formula Offroad Förar Förening © Formula Offroad Förar Förening Go To Top Of Page