Tänkte bara påminna om årsmötet 26/1. Det kommer som sagt hållas på Ramada Airport hotel utanför Helsingfors, nära flygplatsen. Mötet kommer att börja efter lunch så det går bra att ta morgonplanet dit. 1340:- tur och retur från Arlanda. Vi har fått ett mycket bra pris på hotellrum, 59 € per natt för ett dubbelrum. Information om hur du bokar rum kommer snart här. Eftersom vi blir över 30 personer så blir det troligen stående bord/Buffé till middag, också till förmånligt pris. Finska Formula Offroad kommittén står för möteslokal samt bastu efter mötet
Nu har jag fått mer information från Miikka. För dom som vill äta lunch på hotellet före årsmötet serveras det en större smörgås modell ubåt/landgång för 15€. Middag på hotellet i form av buffé kostar 30€. För att det ska bli så enkelt som möjligt så skickar ni anmälan till mig så sammanställer jag era önskemål och skickar till Miikka. Och för enkelhetens skull så tror jag att vi kör hotellbokningen på samma sätt, skicka era önskemål till mig.
Kamrater, Det har blivit en liten ändring angående årsmötet. Vi ska vara på Cumulus Hotel och inte på Ramada. Ingen större ändring då dom ligger alldeles intill varandra. Jag återkommer snart med mer detaljer om årsmötet. Glöm inte att skicka in dina förslag/motioner till mig eller Jonas.
Litet klargörande bara. Vi ska alltså både bo och ha mötet på Cumulus Airport Hotel http://www.cumulus.fi/view.cfm?page=hotel.3 Dom flesta anländer lördag förmiddag så jag föreslår att vi börjar årsmötet kl. 13.00. Nån som inte hinner dit tills dess? Följande personer har jag bokat rum åt: Ole Graversen Kjetil Håkonsen Tore Grovslien Jari Strand Eva Larsson Arne Johannesen Roar Johansen Rolf Keiser Daniel Ahlsson Thomas Evsäter
Sen har vi förstås några som bokar själva och säkert ett lass med finska kollegor så det blir nog en intressant och givande helg. Jag har även fått indikationer på att det kanske kommer några från ön i ishavet (Island). Det går fortfarande att anmäla sig till mig för rum och mat ifall du har missat att göra det.
Kamrater, Det har uppstått en liten miss i kommunikationen vad gäller tidschemat. Tydligen är "Lunch/fika mackorna beställda till kl. 14 Därför måste vi ändra schemat lite. Här kommer lite hålltider: 12.00 - Mötet börjar 14.00 - Eftermiddagskaffe med stor macka 17.00 - Sauna 20.00 - Middag
Förhoppningsvis blev det rätt nu och att alla hinner dit till kl. 12.00. Blir vi klara med mötet tidigare så finns ju alltid hotellbaren att tillgå