Formula Offroad Förar Förening
Formula Offroad Förar Förening
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
 All Forums
 Regler och Tävlingar
 Tävlingar
 Gotland 28 and 29 July, Slutligt Anmälda
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Åsa-Nisse
Administrator

Sweden
250 Posts

Posted - 02 July 2007 :  07:43:20  Show Profile  Visit Åsa-Nisse's Homepage  Click to see Åsa-Nisse's MSN Messenger address  Reply with Quote
Modified

Mika Valkonen

Tomas Nyholm

Sofia Schollin-Borg

Geir Haug

Unlimited

Miikka Kaskinen

Roar Johansen

Ole Graversen

Fredrik Sipuri

Ulf Drakenheim

Håkan Svensson

Arne Johannessen

Hans Mäki

Rolf Keiser

Per-Anders Nordstedt

Daniel Ahlsson

Välkommna till Gotland och en trevlig helg i grusgropen.

Mvh
Jonas Engberg
Secretary, FOFF

Roar
Bränslepåfyllare

Norway
64 Posts

Posted - 04 July 2007 :  21:40:01  Show Profile  Visit Roar's Homepage  Reply with Quote
Det var ikke mange........
Go to Top of Page

Åsa-Nisse
Administrator

Sweden
250 Posts

Posted - 05 July 2007 :  07:05:46  Show Profile  Visit Åsa-Nisse's Homepage  Click to see Åsa-Nisse's MSN Messenger address  Reply with Quote
Anmälningstiden går väl ut på söndag så det brukar väl komma in rätt många dom sista dagarna.

Mvh
Jonas Engberg
Secretary, FOFF
Go to Top of Page

Mäki Offroad Racing
Administrator

175 Posts

Posted - 05 July 2007 :  12:44:03  Show Profile  Visit Mäki Offroad Racing's Homepage  Click to see Mäki Offroad Racing's MSN Messenger address  Reply with Quote
Tyvärr så är det flera gamla rutinerade team som har valt att inte köra Gotland :-(
Dom jag vet (eller tror) ska köra är:
Arne
Roar
Drakenheim
P-A
Råttan
Jag
Predator
Bonnen (Daniel Ahlsson)
Kaskinen
Graversen

Fia
Tumppi (Thomas Nyholm)
Mika Valkonen

Nån jag har glömt?

Som ni ser så finns det behov av lite övertalning här, så om du träffar nån av våra kollegor som har bilen i ordning så kan du väl försöka övertala denne att fundera en gång till. Jag kan nämna att det är inte så jättedyrt med färjebiljetter om man kan välja nån avgång med normalpris. Jag åker från Nynäs på fredag morgon och hem på söndag kväll/natt och det kostar 2200:- tur och retur med buss och 5 personer.

//Mäki

Go to Top of Page

Åsa-Nisse
Administrator

Sweden
250 Posts

Posted - 05 July 2007 :  12:58:50  Show Profile  Visit Åsa-Nisse's Homepage  Click to see Åsa-Nisse's MSN Messenger address  Reply with Quote
Fordon under 6 meter kostar 1400kr ToR Grankullavik(öland) - Visby med SF700 (2h restid). Var lite billigare Oskarshamn- Visby - har för mig att det var runt 1100-1200kr ToR och den resan tar 2h och 55min.

Mvh
Jonas Engberg
Secretary, FOFF
Go to Top of Page

Åsa-Nisse
Administrator

Sweden
250 Posts

Posted - 05 July 2007 :  15:44:50  Show Profile  Visit Åsa-Nisse's Homepage  Click to see Åsa-Nisse's MSN Messenger address  Reply with Quote
Uppdaterat längst upp

Mvh
Jonas Engberg
Secretary, FOFF
Go to Top of Page

Mäki Offroad Racing
Administrator

175 Posts

Posted - 05 July 2007 :  17:19:25  Show Profile  Visit Mäki Offroad Racing's Homepage  Click to see Mäki Offroad Racing's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det går även bra att mail:a anmälan till goran.ekstrom@telia.com . Underskriften kan man komplettera med på plats. Allt för att göra det lite enklare för oss eftersläntare :-)
Go to Top of Page

Åsa-Nisse
Administrator

Sweden
250 Posts

Posted - 11 July 2007 :  11:54:52  Show Profile  Visit Åsa-Nisse's Homepage  Click to see Åsa-Nisse's MSN Messenger address  Reply with Quote
Nu är startlistan fastställd.

Mvh
Jonas Engberg
Secretary, FOFF
Go to Top of Page

Arne
Bränslepåfyllare

Norway
213 Posts

Posted - 12 July 2007 :  00:14:16  Show Profile  Visit Arne's Homepage  Reply with Quote
Pluss Geir Haug fra Norge i Modified

Arne, Lightfoot Racing
www.lightfoot.no
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Formula Offroad Förar Förening © Formula Offroad Förar Förening Go To Top Of Page