Tyvärr så är det flera gamla rutinerade team som har valt att inte köra Gotland :-( Dom jag vet (eller tror) ska köra är: Arne Roar Drakenheim P-A Råttan Jag Predator Bonnen (Daniel Ahlsson) Kaskinen Graversen
Fia Tumppi (Thomas Nyholm) Mika Valkonen
Nån jag har glömt?
Som ni ser så finns det behov av lite övertalning här, så om du träffar nån av våra kollegor som har bilen i ordning så kan du väl försöka övertala denne att fundera en gång till. Jag kan nämna att det är inte så jättedyrt med färjebiljetter om man kan välja nån avgång med normalpris. Jag åker från Nynäs på fredag morgon och hem på söndag kväll/natt och det kostar 2200:- tur och retur med buss och 5 personer.
Fordon under 6 meter kostar 1400kr ToR Grankullavik(öland) - Visby med SF700 (2h restid). Var lite billigare Oskarshamn- Visby - har för mig att det var runt 1100-1200kr ToR och den resan tar 2h och 55min.
Det går även bra att mail:a anmälan till goran.ekstrom@telia.com . Underskriften kan man komplettera med på plats. Allt för att göra det lite enklare för oss eftersläntare :-)